vrijdag 16 augustus 2013

twee nieuwe projecten.

Ze zijn al een tijdje klaar en in gebruikt door haar, maar hier zijn ze nog niet langs geweest.

Deze heb ik in opdracht gemaakt.



Een miniblokkenboek (ong. 21 x 21 cm), met een opbergvak aan de binnenkant en aan de achterkant ruimte voor een plankje, stukje karton of een snijmatje op maat.
Kortom een ideaal blokkenboek om mee te nemen, maar ook gewoon thuis.
 
En omdat ik een paar nachten zou blijven logeren heb ik deze beker gemaakt.
Een super handige beker om alles wat je nodig hebt bij je werk dichtbij je te hebben.
 


Mocht je ook geïnteresseerd zijn, kijk dan eens in mijn webshop.
 
ps. ik kom snel met een update van de bloggersquilt.

3 opmerkingen:

  1. henrieke, ze zijn beide geweldig en worden dagelijks gebruikt !!! Echt super en zo mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt prachtige en bijzonder handige artikelen, prachtcadeaus voor de handwerkster of een verwennerijtje voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dankzij het 'reclamebericht' van neeftje heb je er ook weer een volger bij. Mooie dingen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen